ФАКТИЧНА МЕРЕЖА
дошкільних навчальних закладів міста
на 2015-2016 н. р.
Фактична мережа
профілактично-реабілітаційних центрів дошкільних навчальних закладів міста Нетішина на 2015-2016н.р.
Загальна кількість дітей віком від 0 до 6 років станом
на 15 серпня 2015 р.
Рік народження
|
Всього дітей
|
З них дівчат
|
Форма здобуття дошкільної освіти
| |
днз
|
вдома
| |||
2009
|
199
|
101
|
195
|
4
|
2010
|
453
|
209
|
423
|
30
|
2011
|
475
|
245
|
379
|
96
|
2012
|
497
|
228
|
338
|
159
|
2013
|
437
|
201
|
161
|
276
|
2014
|
401
|
190
|
0
|
401
|
2015
|
138
|
72
|
0
|
1388
|
Всього
|
2600
|
1246
|
1496
|
1104
|
Дошкільна освіта дітей з особливими потребами
Інклюзивна освіта – вимога сьогодення
«Дитина розвиток якої ускладнений дефектом,
не просто менш розвинена, ніж її однолітки,
а розвинена інакше»
Л.С. Виготський
В дошкільних навчальних закладах м.Нетішина охоплено інклюзивним навчанням 92 дитини. 30 дітей з вадами зору , 62 дитини з вадами опорно-рухового апарату. В закладах створено належні умови для дітей з вадами психофізичного розвитку.
На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №4 «Вогник» з 2002 року функціонує профілактично – реабілітаційний центр для забезпечення інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами – з офтальмопатологією.
Мета роботи профілактично – реабілітаційного центру – рання діагностика захворювань очей у дошкільників, ефективне здійснення корекційно – компенсаторної та профілактичної роботи, розвиток та збереження залишкового зору в дітей.
Кабінет для корекції зору забезпечено спеціальним обладнання: дзеркальний офтальмоскоп, скіаскопічні лінійки, кольоротестер, апарат «Рота для визначення гостроти зору, демонстраційний матеріал, дидактичні посібники», що дає можливість дітям з особливими потребами отримувати професійну медико-профілактичну допомогу в умовах дитячого садка.
У дошкільному навчальному закладі №5 м. Нетішина з 2002 р. функціонує профілактично-реабілітаційний центр для дітей, які мають порушення постави та плоскостопість.
До послуг дітей зал лікувальної фізкультури, масажний кабінет, хореографічна зала.
Робота профілактично-реабілітаційного центру спрямована на:
- формування правильної постави;
- корекцію порушень постави та плоскостопості;
- зміцнення м’язової системи організму дитини;
- розвиток силової витривалості.
Основною формою роботи є заняття з лікувальної фізкультури.
Індивідуально-корекційні заняття проводяться з дітьми, які мають порушення постави та плоскостопість за призначенням лікаря.
Масаж добре поєднується з лікувальною фізкультурою та хореографією.
Масаж враховується до рухової активності нарівні з фізкультурою і рухливими іграми.
Великий оздоровчий ефект мають заняття з хореографії, під час яких у дітей розвиваються і тренуються м'язові відчуття дітей, зміцнюються сила і рухливість кістково-м’язового апарату.
Хореографічні вправи сприяють корекції незначних відхилень у розвитку постави (сколіоз), ступні (плоскостопість), форми ніг (клишоногість).
Діти, які мають вади опорно-рухового апарату, виховуються в групах разом з усіма дітьми, таким чином здійснюється інклюзивне навчання, яке передбачає перебування дітей з особливостями розвитку разом із здоровими дітьми. Діти з особливими потребами, включаючись в освітній процес, взаємодіють зі здоровими дітьми, наслідують їх, отримуючи соціальний досвід.
Немає коментарів:
Дописати коментар