Головний спеціаліст

Рабченюк Наталія Оксенівна - головний спеціаліст з дошкільного виховання. Освіту здобула в Хмельницькому педагогічному училищі, Рівненському педагогічному інституті ім. Д.З. Мануїльського.З 1984 року працює в місті Нетішині: вихователем в днз№1, №2, інструктором фізкультури в днз№7, методистом днз№8, №7. На посаді спеціаліста з дошкільного виховання працює з липня 2012 року. Педагог вищої кваліфікаційної категорії, має педагогічні звання «Старший вихователь», «Вихователь-методист». Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України. Має численні нагороди обласного управління освіти та міського відділу освіти.




ФАКТИЧНА МЕРЕЖА
дошкільних навчальних закладів міста

 на 2015-2016 н. р.

Фактична  мережа
профілактично-реабілітаційних центрів  дошкільних навчальних  закладів міста Нетішина на 2015-2016н.р.

 

Загальна кількість дітей віком від 0 до 6 років станом 

на 15 серпня 2015 р.


Рік народження

Всього дітей
З них дівчат
Форма здобуття дошкільної освіти
днз
вдома
2009
199
101
195
4
2010
453
209
423
30
2011
475
245
379
96
2012
497
228
338
159
2013
437
201
161
276
2014
401
190
0
401
2015
138
72
0
1388
Всього
2600
 1246
1496
1104


Дошкільна освіта дітей з особливими потребами
Інклюзивна освіта – вимога сьогодення
«Дитина розвиток якої ускладнений дефектом,
не просто менш розвинена, ніж її однолітки,
 а розвинена інакше»
Л.С. Виготський


В дошкільних навчальних закладах м.Нетішина охоплено інклюзивним навчанням 92 дитини. 30 дітей з вадами зору , 62 дитини з вадами опорно-рухового апарату. В закладах створено належні умови для дітей з вадами психофізичного розвитку.
На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №4 «Вогник» з 2002 року функціонує профілактично – реабілітаційний  центр для забезпечення інклюзивної освіти дітей  дошкільного віку з особливими освітніми потребами – з офтальмопатологією.

Мета  роботи профілактично – реабілітаційного центру  – рання діагностика  захворювань очей  у  дошкільників, ефективне здійснення корекційно – компенсаторної  та профілактичної роботи,  розвиток та  збереження  залишкового  зору в  дітей.
Кабінет для корекції зору забезпечено спеціальним  обладнання: дзеркальний офтальмоскоп, скіаскопічні лінійки, кольоротестер, апарат «Рота для визначення гостроти зору, демонстраційний матеріал, дидактичні посібники», що дає можливість дітям з особливими потребами отримувати професійну медико-профілактичну допомогу в умовах дитячого садка.

У дошкільному навчальному закладі №5 м. Нетішина з 2002 р. функціонує профілактично-реабілітаційний центр для дітей, які мають порушення постави та плоскостопість.  
  До послуг дітей зал лікувальної фізкультури, масажний кабінет, хореографічна зала.
Робота профілактично-реабілітаційного центру спрямована на:
-          формування правильної постави;
-          корекцію порушень постави та плоскостопості;
-          зміцнення м’язової системи організму дитини;
-          розвиток силової витривалості. 
Основною формою роботи є заняття з лікувальної фізкультури.



Індивідуально-корекційні заняття проводяться з дітьми, які мають порушення постави та плоскостопість за призначенням лікаря.  



Масаж добре поєднується з лікувальною фізкультурою та хореографією.

 
 Масаж враховується до рухової активності  нарівні з фізкультурою і рухливими іграми.
Великий оздоровчий ефект мають заняття з хореографії, під час яких у дітей розвиваються і тренуються м'язові відчуття дітей, зміцнюються сила і рухливість кістково-м’язового апарату.


Хореографічні вправи сприяють корекції незначних відхилень у розвитку постави (сколіоз), ступні (плоскостопість), форми ніг (клишоногість).
Діти, які мають вади опорно-рухового апарату, виховуються в групах разом з усіма дітьми, таким чином здійснюється  інклюзивне навчання, яке передбачає перебування дітей з особливостями розвитку  разом із здоровими дітьми. Діти з особливими потребами, включаючись в освітній процес, взаємодіють зі здоровими дітьми, наслідують їх, отримуючи соціальний досвід. 


Немає коментарів:

Дописати коментар